Hello Tello Pilot!
Join our DJI Tello community & remove this banner.

Tello beeld problemen

Andres.l

Reaction score
hallo allemaal ik heb een paar dagen geleden de tello gekocht nu is het probleem dat ik soms op de app een storing heb plots blijft het beeld van de tello staan ik kan de tello nog besturen maar het beeld blijft staan en dan moet ik uit de app en dan werkt het weer ik heb trouwens de huawei y6 2017 kan er iemand mij helpen

Translated with Google translate: hello everyone I bought the tello a few days ago now the problem is that sometimes I have a malfunction on the app, the image of the tello keeps on controlling but the image stays on (I think it means that the image is frozen but they still have control) and then I have to get out of the app and then it works again I also have the Huawei y6 2017 can anyone help me

Is het mogelijk wat meer informatie te geven? Vlieg je ver? Gebruik je een wifi extender? Vlieg je in een gebied met veel wifi? En op welke setting staat je video? Auto of 4mb/s

Vlieg mode op je telefoon moet aan om storing te voorkomen. En minder apps op je telefoon helpt ook.

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
Members
Latest member
Repiv