Hello Tello Pilot!
Join our DJI Tello community & remove this banner.
Sign up

Video speed too fast

Riyan Hamdani

New member
Joined
May 30, 2018
Messages
1
Reaction score
0
Hello everyone,
I have a problem with my Tello since I have the drone 3 days ago. Everything seems okay until I record the video and when I play the video speed running so fast whereas I do nothing for the configuration. Please help to solve my problem. Thank u..
 
Hi all,
Ich habe das gleiche Problem mit meiner Tellodrone (vielleicht 4-fache Geschwindigkeit des Videos). Die erste, die ich zurückgegeben habe, da ich dachte, dass sie beschädigt ist. Aber dasselbe Problem mit meinem Neuen. Das Problem tritt mit meinem OUKITEL K7000 auf, mit meinem WIKO Rainbow JAM (beide Smartphones), aber mit meinem MEDION LIFETAB S8312 wird das Video in normaler Geschwindigkeit abgespielt. Ich habe ein paar verschiedene Media Player installiert, aber nichts hat sich geändert. Ich denke, das Problem tritt auf, wenn das Signal von der Drohne zum Empfänger übertragen wird. Ist vielleicht die Android-Version dafür verantwortlich? Irgendwelche Ideen?
Thanks for help...
 
I have this same problem. Tello flies great and screen looks smooth while recording but the playback videos are sped up? Like 2x to 4x the normal speed sometimes faster. All settings are default except for picture quality set to high.
 

New Posts

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
5,690
Messages
39,934
Members
17,023
Latest member
Repiv

New Posts